Aktualności


wsteczWstecz

OFERTA NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA

2019-07-31

Przedstawiamy poniżej przydatne linki, które przybliżą nam ofertę NFZ w dziedzinie poprawy dostępności pacjentów do informacji:

Telefoniczna Informacja Pacjenta

Dzwoniąc pod numer 800 190 590 będzie można dowiedzieć się m.in. jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego. W celu zagwarantowania wysokiej jakości obsługi Pacjentów, rozmowy są nagrywane.

http://www.nfz-krakow.pl/dla-pacjenta/aktualnosci/800-190-590-telefoniczna-informacja-pacjenta,225.html

Internetowe Konto Pacjenta https://pacjent.gov.pl/


IKP to szybki i łatwy dostęp do danych medycznych
W swoim IKP pacjent sprawdzi:
- otrzymane e-recepty wraz z informacją o dawkowaniu leków
- historię swoich papierowych recept wystawionych po 1 stycznia 2019 r
- zaplanowane i zrealizowane wizyty w ramach e-skierowania


Przeglądarka skierowań na leczenie uzdrowiskowe

https://skierowania.nfz.gov.pl

Informator o terminach leczenia.

https://terminyleczenia.nfz.gov.pl


To baza adresów i telefonów w której znajduje się blisko 14 tysięcy placówek służby zdrowia (mających umowy z NFZ)


Diety

Nowy serwis NFZ oferujący informacje z dziedziny zdrowego żywienia – pomaga ustalić wskaźnik BMI oferuje indywidualne diety na cały tydzień

https://diety.nfz.gov.pl


wsteczWstecz

przejdź do góry...

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kocmyrzowie-Luborzycy. Luborzyca 97, 32-010 Luborzyca

Korzystając z serwisu akceptujesz zasady wykorzystania plików cookies. więcej informacji